De ce s-au scumpit tichetele "Rabla" pe ultima suta de metri
Data publicarii: 20-12-2010 | AutoCei care mai au de vanzare tichete "Rabla" cer acum si 2.000 de lei pentru un cupon, mult mai mult fata de luna trecuta, fara sa fie dispusi sa lase prea mult din valoare, dat fiind ca multi spera sa mai apuce inca sa isi cumpere o masina noua anul acesta, inainte de a intra in vigoare noua taxa auto.
La inceputul lunii noiembrie, inainte ca ministrul mediului Laszlo Borbely sa anunte prelungirea valabilitatii lor pana la 31 ianuarie, tichetele se vindeau si cu 800-850 lei. Acum cine vrea astfel de cupoane rar mai gaseste pe cineva dispus sa vanda macar cu 1.700 lei.
Pe site-ul vouchererabla.ro, se gasesc insa foarte multe anunturi ale unora dispusi sa plateasca urgent aceste preturi. Dar, cei care vand, in multe cazuri, nu vor sa negocieze pana la acest nivel, cerand 1.900-2.000 lei pentru un cupon.
"Acesta este pretul, momentan. Poate o sa se mai ieftineasca", ne-a declarat un vanzator care cere 2.000 lei pe un tichet, nefiind interesat de un pret de 1.700 lei.
La inceputul lunii noiembrie, inainte ca ministrul mediului Laszlo Borbely sa anunte prelungirea valabilitatii lor pana la 31 ianuarie, tichetele se vindeau si cu 800-850 lei. Acum cine vrea astfel de cupoane rar mai gaseste pe cineva dispus sa vanda macar cu 1.700 lei.
Pe site-ul vouchererabla.ro, se gasesc insa foarte multe anunturi ale unora dispusi sa plateasca urgent aceste preturi. Dar, cei care vand, in multe cazuri, nu vor sa negocieze pana la acest nivel, cerand 1.900-2.000 lei pentru un cupon.
"Acesta este pretul, momentan. Poate o sa se mai ieftineasca", ne-a declarat un vanzator care cere 2.000 lei pe un tichet, nefiind interesat de un pret de 1.700 lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului